• Pridané: 05.03.2017   |   2 čítaní / zobrazení

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Záručná doba - začína plynúť v deň prevzatia tovaru kupujúcim. Na potraviny sa vzťahuje po dobu trvanlivosti vyznačenej výrobcom. U ostatného tovaru podľa platnej legislatívy. Kupujúci je povinný si po prevzatí tovar skontrolovať či je neporušený a v bezchybnom stave.


Postup pri reklamácii

 
  • O reklamácii nás informujte v čo najkratšom čase telefonicky na č. tel.: 0907 036 482 alebo e-mailom info@milchema.sk
  • Tovar zašlite na našu kontaktnú adresu nie ako dobierku. Do zásielky priložte stručný popis dôvodu reklamácie a kópiu dokladu o zakúpení tovaru.
  • Oprávnená reklamácia bude riešená výmenou tovaru za nový alebo vrátením peňazí podľa výberu kupujúceho.
  • Predávajúci sa zaväzuje, že reklamáciu vybaví čo najrýchlejšie k spokojnosti zákazníka nejneskôr však do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru od kupujúceho. Kupujúci bude o vybavení reklamácie vyrozumený telefonicky alebo písomne                        
 

Aktualizované v Považskej Bystrici  7.3.2017

    Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

    pridať komentár




     



    S kozím mliekom
    S kyselinou hyalurónovou      S arganovým olejom         
    S levanduľou
    S mandľovým olejom  
    S hadím jedom
    Konopná kozmetika                     

    ©Copyrith Milchema s.r.o. 2017

     






     



     


    Ako nakupovať
    Obchodné podmienky
    Reklamácie
    Ochrana osobných údajov                                                                          
                                           




     



    Milchema, spol. s r.o.
    Tatranská 295

    01701 Považská Bystrica
    Slovensko
    +421 0907 036 482
    info@milchema.sk
    www.milchema.sk